Sälen!



Kom upp till Lindvallen i torsdags och siktade direkt på en utgång på Harrys.


Madde, jag och en suddig Mikkola! Dans dans dans


Staffan Stalledräng och Mikkola

Just! Vi såg en ko som hade hamnat utanför hagen påvägen upp. Haha söt


Chill i stugan


Staffan i stugan!


Satte oss och drack varm choklad/öl/vatten. Massa fågelholkar på väggen, spännande.


Fint i backen!


Hittade Little Alv (Alva) i fjällen! Vi alla blev UTKLASSADE av en 11-åring... Haha. Jisses vad duktig hon har blitt min lilla/stora kusin!!

Vy.


Njöt de tillfällen solen behagade sig att närvara.


Choklad på snögubben


Och en chokladböll

The famous Snögubben. Nuddade den 3 gånger!


En bländad Gustav, när jag helt plötsligt sköt av en bild.

Trevlig trevligt har vi haft det och extra kul att Madde joinade!! Vi badade bastu, åt mat, åkte skidor och hade en extremt bra helg helt enkelt.

Nu är det tvättning som gäller, zzzzznark. Cyklade in till stan förut för att bota min huvudvärk och för att köpa tvättmedel.

Adios!

//Mallan

Kommentarer
Madde säger:

Wiiiee! De va nice! Kul att jag fick haka, höhö! <333

2013-04-17 | 12:39:46
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se
Mallan säger:

SUPERKUL att du ville med <3<3

2013-04-18 | 19:39:39
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback