Tyckfelsnisse

Bloggar ifrån mobilen mestadels nuförtiden, otroligt smidigt och skönt att slippa lägga över massa bilder ifrån kameran till datorn. I alla fall, kamrater, så var den ökände tryckfelsnisse framme i förra inlägget. BakisMalin kan man också säga. Det var nämligen inte Bella, Erik och Gustav på en av bilderna utan Bella, Erik och MYLLY. Tadaaaa! Nu vet ni.

Idag har jag varit otroligt seg och trött. Vaknade med inställningen att jag skulle spendera en hel dag på universitetet men upptäckte sedan att Gunvor var sjuk och att föreläsningen var inställd. Då gick luften ur mig lite men jag samlade all min energi till att plantera mina basilikor och tomater i krukor inför våren/sommaren. Handlade med Gustav inför veckan också. Sedan strök jag ALLA aktiviteter från schemat och tog ett bad. Invigde Gs och mitt nya badskum, det var faktiskt bättre än jag trodde!


Vår i fönstret, hihihuhhuhh


Körsbärstomat!


Gult är fint.


Basilika i år igen, är ju så gott och funkar i ALLT. Lovar.


Hehe. Morötter! Ska bli spännande att se om det gror, är verkligen inget odlingsgeni. Nåväl.


Jättekrukan! I processen. G blev glad när jag skvätte jord över hela köksgolvet. Torkade givetvis upp detta efter mig, för att inte skapa osämja i Malgustiska hushållet.


Tog ett bad och lyssnade på Filip och Fredriks podcast. Skönt!

Nåja, ska ta en lugn kväll och ladda om inför valborgsfirandet imorgon. Jobbar på möra och har universitet 10-15. Jorå så att! Ha det fint.

//Mally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback