Vårkänslor

Fick enorma vårkänslor igår, när jag väl tagit mig ur mitt Zombiebeteende. Drog fram Gamla Bettan och cyklade in till stan i regnet för att bota min huvudvärk. Det hjälpte! Inpirationen flödade och alla dessa vårkläder som finns i butikerna byggde upp vårkänslan ännu mer. 
 
Minibild! Asskön morots/clownbyxa. Helen, PASS PÅ, vi som letat efter sådana! (Kan fixa ett par åt dig, kika på BikBoks hemsida och kom med en beställning hehe)
Ser schön ut.
Kjolen + linnet + grova kängor = woop woop (höhö)
Har man rätt grejer till kjol är det fasen riktigt snyggt! Ska bli mer utav en kjolmänniska. Luftigt, somrigt och bekvämt (min teori nuförtiden)
Svart är tidlöst. Gillar öppna ryggar på kläder, det är bra.
Fin klänning. Längtar efter grillad mat MASSOR
Ska fixa ett par dip dye short själv med hjälp av Klorin och ett glatt humör. Och kanske några snälla vänner som vill göra samma sak? Pyssel!
 

Två andra mysiga tröjor jag fann i vimlet fanns inte online och finns säkert i roligare tappning på loppis eller second hand. Ska på Klädbytardag på lördag anordnad av Naturskyddsföreningen, så vi får se om jag hittar något spännande där. 
 
Det är ju ändå insidan som räknas men ibland flödar vårinspirationen! Ska leka med Madde ikväll och hon ska lära mig att åka Longboard - i mörkret... Kan bli intressant, hehe.Hare braaaaaaa
 
//Mallan

Kommentarer
Madde säger:

Bloggspämar dej! Ja e på blekningen! Kanske fyndar ngt blekbart på lördag! :D

2013-04-17 | 12:41:47
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se
Mallan säger:

GÖTT! Eller hur, får hoppas :) då ses vi imorgon kl 16 <3

2013-04-18 | 19:38:33
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback