Date med Madde!

Min äventyrliga vän är äntligen hemma! Träffade Madde igår och fick se bilder och höra massor av kul ifrån hennes nästan 3 månader långa Australienresa. Så jäkla roligt verkar hon ha haft det (gissa om jag blev sugen på att bada och surfa efter hennes fina bilder)!! Vi sågs hemma hos mig och sedan åkte vi till Tant Grön och fikade.



Lax- och spenatpaj som jag åt.


Mysigt ställe!

Förkyld Madde som trotsade Jetlagen


Vi satte oss i växthuset och tog dessert, haha.


Cookie!!

Väldans fint ställe!

Hittade temuggar i deras butik som jag typ blev smått kär i.... Hm. Får se vad jag kan göra åt saken!

Idag är det universitetet för mer proppande som gäller och sedan ska jag och Gurra spela tennis!!! Haha, Helena skulle garva åt oss. Vi köpte tennisracket igår på Stadium och jag köpte nya löparpjucks!!! Woho! Vi har nämligen hittat två fina tennisbanor bara ett stenkast bort ifrån vår lägenhet.

Ikväll vankas det färgphest och imorgon kl 8 vankas tenta. Haha, jaaa ni! Vilket liv hon lever, den där Mally. Sugen som få på att dra till Portugal nästa sommar och volontära/surfa/roadtrippa lite. Vi får se!

//Mallan

Kommentarer
Maddo säger:

Va sååhäääääääääääär kul att träffa dej!! <3333

2013-08-30 | 12:26:34
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback