Första dagen

Första dagen avklarad på "proppen" som jag läser nu! 59 personer anmälda och det kändes som att de flesta skulle läsa till maskiningenjörer. Nåväl, matte är så förbannat kul att den här lilla 2-veckorskursen kommer att vara värt det oavsett om jag kommer att ha superstor nytta av den eller lite nytta. Notera att nytta, det kommer jag att ha i vilket fall! Kemi kräver ju lite matte ändå.

Satt och pluggade i sekretären i eftermiddags. På pilatesbollen! Det funkade bra. Sen tog jag matpaus och körde ett långt pilatespass. Det var skönt! Känner fortfarande att det strålar till i ryggen ibland, så jag borde definitivt stretcha vidare samt gå till en massör... Är nog värt det. Kan man sätta ett pris på sin hälsa? Nej just det.


Min studieplats! Det känns typ lockande att sätta sig och plugga där?! Sjukt, men bra.

Fick en idé hur vi skulle kunna utnyttja den stooora skivan/hyllplanet som inte behövdes som hyllplan längre i extrarummet. Slog slag i saken och skapade detta! Haha, skumt. Finessen är ändå att man slipper hål i väggen, man får dammfri förvaring i boxarna som jag skruvat fast och man kan hänga saker på krokarna längst upp. Tror att jag kommer att använda den till träningssaker! Hårband, svetthandduk osv - perfekt! Och man kan flytta den smidigt om den skulle behövas i ett annat rum.



Bra dag ändå! Käkade körv med potatissallad och avokado till kvällsmat. Snart CSN, haha...

Sovgott!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback