P-p-p-p-party

Blev festligheter igår med grabbarna. Det var supertrevligt! Vi spelade beer pong, drack, hade det mysigt ute på ballen och röjde järnet på Satin. BRA KVÄLL
 
Beer pong. Jag vann mina två matcher, visserligen coachad av en full Mikkola i första omgången. Haha 
Mikkola hittade ett par trasiga brillor på väg hem från Coop när han och Gustav hade varit och handlat. Efter att ha deformerat dem ett antal gånger till lämplig form blev de otroligt populära. Även hos mig.
Invigde min Liverpoolkjol igår. Kände mig söt.
Mikkola gömde sig under vår lampa, i vanlig ordning... Han har ju varit gömd i vårat köksskåp också! :)
Ballehäng.
Darth Vader var också med och festade.
David i mina solbrillor, schnyggt.
Jag och Stalledrängen (Staffan)
Staffan och Mikkola, haha ååh
Gustav och David skulle pussas. De blev superfnissiga, det var gulligt.
Ser fräsch ut. Vlken charmig bild va?
Blev fotobombad 
Uteservering är fina grejer det!
David!
Mörk bild på Gurra och David får avsluta detta fabulösa blogginlägg.
 
Imorgon är det back to buissness och imorgon är det även exakt en vecka kvar tills jag börjar plugget... Gulp. Nervöst!!! Har varit hyfsat seg idag och tagit det rätt lugnt sånär som på en tripp till Kumla för att titta på Gs bror Johan och hans tjej Kristinas nya lägenhet. Den var fin. 
 
Nu vill jag snart sova.
 
//Mally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback