Pirr i magen

Är nervös inför imorgon. Mattekursen börjar kl 09:15 och jag har inte ens fått boken. Jaha. Det blir nog bra ändå..

Orkar inte skriva, enjoy les pictures istället.



Hejdå-kladdkaka specialdesignad för sommarjobbet.


Stök och bök i extrarummet. *fÖrE-BiLd*

Wallandermys med Gustav i soffan.


Le party med le french girl Helen. Blev lite rosa också, hihuihihuuhu

Bella och Erik

Gurra och min tomatplanta

Helen och Sebastian

Wik och Pontus


Erik ser ut som en Orch

Gustav ser ut som en hamburgare


Ballehäng. Jag och Bella


Moi


Finaste bilden som någonsin tagits på mig och Gustav.


Syrran på g på Satin!


Gör en Emma Green Trigaro fast i håret istället för naglarna...


Drack vatten, trot eller ej!


Helen suger i sig en liten champinjon.

Söt!

Pizza har aldrig smakat bättre.

Kul kväll! Tack alla inblandade, osv. Trots att Gustav höll på att bli påkörd av en full tjej på cykel och att han blev bestulen på sin keps.... Varför har han sån otur?!!

Bilder på extrarummet i sin nuvarande form kommer.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback