Pluggar på

Proppen fortsätter och livet runtom. Har registrerat mig på Kemiprogrammet och fått en massa namn på mina kommande kurskamrater i Blackboard. Nyfiken på dessa människor! Schemat för nollningen har kommit även det och den drar igång den 28e!! TAGGAD.

Igår lunchade jag på Fabriken (tidigare Fikafabriken) i stan med Bella och Vicky som kom och hälsade på!!! Så himla kul att träffa Victoria igen (Bella har jag ju umgåtts med i sommar men självklart supernajs att träffa henne också) :)))

Och som att inte det var nog så kom den nyblivna mamman Ester med lilla Core också! Asså, hur söt och liten kan man vara?!?! Har definitivt ärvt mammas tårar-i-ögonen-när-man-ser-söta-spädbarn-gen. ATT de tårades, ögonen. Här har vi sett och följt nästan hela Esters graviditet och nu är Knoddis ute! Helt otroligt.


Ester, vagnen och Core.


Hoppas att det är okej, Ester, att jag lägger ut en bild på världens minsta fossingar! Pluttiplutt


Käkade räk/kräftstjärtssallad igår kväll när G jobbade. Den blev jättegod! Tyvärr gjorde den sig inte lika bra på bild efter att jag hävt på dressing och det var naturligtvis då jag fotade..

Mitt paket ifrån Sportamore kom igår och idag invidge jag löpartajtsen! Hur sköna som helst. Efter universitetet idag cyklade jag hem, bytte om till löparkläder och åkte till Markaspåren för löpning med G. Sen brummade vi vidare till Saigon och köpte mat med deras ät 2 betala för 1-erbjudande. En ska unne sig litte! Fint. Gott.

Nu ska jag diska...............

//Mally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback