Rubrik

Kom inte på någon bra rubrik, så skrev "rubrik". Så.
 
I onsdags var jag, Sillen och Nadine ute på Gastro och Onsdagsklubben på Statt. Ha! Svinkul kväll, som avslutades med nattnakenbad och en lång promenad till "Statoil" i Ekeby som tyvärr visade sig vara OKQ8, dvs stängt och inte öppet dygnet runt. Hungriga som vi var tog vi oss tillslut till Statoil och tro mig, körv har aldrig varit godare.
 
Sov hos Sillen i hennes farmors lägenhet där vi hade varit tidigare och partajat på balkongen. Vi köpte med oss Billys panpizza som vi åt som efterrätt när vi kom hem, haha! Gött.
 
Har ett antal bilder ifrån kvällen, kvällen som råkade vara en viss Harry Potters bemärkelsedag, vilket givetvis firades! I alla fall ifrån min sida och självklart genom att ha på mig min HP-tröja som inhandlades i London.
 
I torsdags tog jag ledigt på förmiddagen och käkade en brunch/lunch på Som Hemma med Sofia. Haha, det blev så dumt när jag skulle beställa min mat. Jag frågade "Vad är det i Club Toasten?" klart och tydligt (trots min hesa dagen-efter-röst), varpå hon i kassan säger "En Club Toast" och slänger in en i smörgåsgrillen. ?!!!?!?!?!
 
Fick i bakfyllans dimma förklara att jag bara hade undrat vad Club Toasten innehöll, inte uttalat orden "jag tar en Club Toast". Puh! Hon såg lagomt glad ut när jag beställde en pajbit och det ante mig om hon spottade i den av irritation för det besvär jag orsakat.... *kuNden hAr alLtiD rÄtT*
 
Efter jobbet igår tog jag mig hem och tränade Pilates ute på gräsmattan i nästan en timme. Så jäkla skönt?! Lånade två böcker och en tränings-dvd på biblioteket i Karlskoga som handlade om att stärka ryggen med Pilates och Yoga. Framförallt Pilates! Så nu stretchar och Pilatestränar jag så smått och ska succesivt bygga på med mer, fler och andra övningar. Men inte på ett bra tag, utan ska stenhårt leva efter mottot "gå, lunka löp". Stenhårt.
 
Bilder kommer ifrån min mobil i nästa inlägg, tjoflöjt!
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback