En liten paus

Okej, hur ska man sammanfatta vad jag gjort på sistone? Först och främst så pluggar jag, springer på faddermöten och andra grejer som händer här inne i mitt hamsterhjul. Börjar dock inse att jag behöver stressa ner nu på jullovet för det här tempot är inte hållbart..
 
Har i alla fall filat på en liten önskelista till jul och inser att det jag skulle vilja ha mest är en massage hos en riktig massör. HERRE MIN GET vad jag behöver det asså!! Min rygg har börjat spöka så smått och mitt immunförsvar är inte på topp. Vilket klagande och negativ inlägg så här innan jul men så kan det vara ibland! Snälla tomten, är en massage för mycket begärt? Har ju ätit min spenat osv. 
 
Imorgon är det i alla fall Lucia och inflyttningsfest hos Sanna på kvällen, ska bli trevligt som tusan. På lördag ska jag och Gurra baka lussekatter och sen kommer mor & far och så ska vi på hockey! DET var längesen vill jag lova! Söndagen kommer att bestå av (förhoppningsvis) pulkaåkning och knytisjulbord hemma hos oss med massa fina vänner. Fin avslutning på veckan! 
 
Julafton förra året.
Jag och farsan Baloo utanför en snögrotta där de skurit ut konst på väggarna och belyst det, cooooolt
Stämningsfull julmusik 
Fondue istället för julmat
Fondue är bäst!! Så jäkla gott, vill styra ihop en fondueafton någon dag. 
 
 
Nej hörrni, nu ska jag kolla på Jul med Ernst och dricka lite glögg. Fick förresten en lite juleklapp av G idag, kan lägga upp en bild på den sen! Haha, så rolig var den!!
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback