snart jullov!

Blev klar med labbrapporterna idag och har gjort den mesta planeringen inför nollningen i vår. Har bara en ynka föreläsning kvar nu på fredag, vilket betyder att jag är ledig imorgon! ÅH SÅ SKÖNT. Men ska nog tvätta massa kläder någon gång under dagen, är tyvärr min tur... 
 
Gurra är på bio med Bergis och jag har en riktig softarkväll i soffan. Orkar inte röra en fena! Gött. Här kommer (Bergis) bilder ifrån vårt delikata julbord vi hade i söndags. Titt o njut! 
 
Full rulle i köket
Glada och chockade av blixten
Vårt vardagsrum redo för julbord
 
Staffan och Erik var julstiliga!
Sanna aka. betrödssalladfixaren
Mickis och David hade gjort jättegoda revbensspjäll
Julmustprovning och julklappsspel avslutade kvällen
Bella och Erik kom direkt ifrån Köpenhamn, typ
Le värdinna med maten i bakgrunden, avnjutandes ett glas kall Äppelmust ifrån Skyllberg. Gurra var lite fotoskygg, som vanligt. 
 
Trevlig kväll, god mat! Imorgon ska jag fixa klart julklapparna också. I have plans, muhahha
 
//Mallybrall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback