Fel ordning

Saker kommer i lite fel ordning här men - damdaradam - jag ska till Egypten om 2 veckor!!!!!!! Gusti och jag bokade resan i fredags och den 10:e mars bär det av. Vi flyger ifrån Gardermoen i Norge (var myyyycket billigare och det blir spännande att se Norge också, hehe). Det roliga är att det blir EXAKT ett år sedan jag åkte till USA den 10:e mars, men det här året bär det alltså av till Dykmeckat Dahab på Sinaihalvön. 
 
 
ÅHHH VAD JAG LÄNGTAR!! Ska bli så skönt att läsa en bok som INTE är kurslitteratur, bada, snorkla i Röda havet, åka vattenskidor och DYKA. Är så sugen på antingen ett dykcert eller ett prova-på-dyk ner till 10 meter. Tydligen ska det vara fina fiskrestauranger i Dahab så jag hoppas på god fisk och frukostbuffén på hotellet med massa vattenmelon och färska jordgubbar!
 
Kamelland here we come.
Dahab! Röda Havet ska bli så spännande.
Hotellet vi har bokat. Låg nära vattnet, stort plus.
Blue Hole. Worlds most dangerous dive site.... Oooh!
Dahab betyder Guld på arabiska.
Kameler!!!
 
Måste köpa en undervattenskamera (engångs) innan vi åker. Och är SÅÅÅ sugen på att köpa ny bikini. Nåväl. Coming up mer saker snart från Mally the Brall.
 
//Mallan

Kommentarer
AlexandraG säger:

Whaaaa!!! Coolt Mallan!!!! Hoppas att ni får det hur sjukt kul som helst! Puss

Svar: Hehe jaaa ska bli skitskönt att komma iväg från sverige :D
Mallan

2013-02-26 | 15:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback