Fest 2 februari, BAM

I helgen vankades det kalas i Norrköping (min gamla hemstad, haha) och det var jättekul! Vi hamnade på Harrys, dansades till småtimmarna. Hemresan blev BLÄ pga cykelhistorien men att träffa Andreas och partaja med trevligt folk var väldigt roligt.
 
Har just nu en miljon pronomen snurrandes i huvudet. Indefinitiva, Reflexiva, Possesiva osv osv osv..... När vi pratade Adjektiv och hur man komparerar dem tänkte jag på min blogg, som så vackert heter just "mycketmeramest". Det ni!
 
Nu, bilder:
 
Coolaste väggen i deras supercentrala lägenhet på Drottninggatan 22. 
Emelie lockade Andreas hår, haha
Jag är extremt svag för Ostbågar. Det är nog min Akilleshäl när det gäller snask och sötsaker
Sitter och suger på en ostbåge. Sneaky!
Daniel och Andreas. Andreas med sin kamerautrustning!
Be aware of the Ostbåge!
Glömde det förut, men Emelie (till vänster) lockade även mitt hår så fint så fint! Försökte först själv men det böjde tången åt fel håll och fick håret att stå rakt ut 90 grader från huvudet på ett ställe. Snyggt! Sofie till höger :)
Daniel och Andreas har en snuskonsumtion som heter duga, haha! Hittade snusdosor överallt. 
Det dök upp fler människor senare på kvällen
Ostbågarna blev även populära på annat håll...
Jag & Daniel!
Som gick på Pencellin och fick dricka Redbull och Kaffe hela kvällen. "Ska vi inte gå ut snart? Jag har så mycket energi!!!" Haha, herregud xD
Kom fler folk hela tiden kändes det som :)
Ord är här överflödiga. 
Hamnade i en dubbelhaks-battle som jag vann ganska enkelt. 
 
Danke danke alla inblandade för en trevlig kväll! Idag tog energin tvärslut och jag vrickade foten, blev sur och gick  hem och kramade Gustav istället. Hann ändå lämna mitt CV på några väl valda ställen på Campusmässan.
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback