Inflyttningsfest!

I lördags fick Gustav och jag besök av ca 20 partysugna själar och SOM vi partajade! Kvällen blev otroligt lyckad (i alla fall enligt mig) och jag får tacka och bocka så hemskt mycket för alla som kom och förgyllde kvällen och gjorde den top notch. ;)
 
Stämningen på töpp!
Även Chomper var taggad. 
Helena dök upp, glad som en lärka. Fantastiskt!
Alexandra och Gustav! Så jäkla kul att dom kom :)
David gick lös med kameran och fastnade på x antal självporträtt, haha!
Sanna och jag snurrade Eriks mustasch. Jag gör min mustaschsnurrar-min
Staffan fick fluga! Av Mickis tror jag? :D
Fullsatt
Smakade på Staffans inflyttningspresent. Den var äcklig... (Rosita)
Fina tjejer!! Sillen och Madde 
Hockeyspelet var med på kalaset till och med
Victoria fokuserade på Roxanne! :D
Fotolusen David, Mickis och Daniel. Daniel som körde dubbelhelg like a svensk viking!
Alexandra hittade en annan kamera att titta i tror jag, hehe :D SHOT SHOT SHOT
Ute på Satin och härjar!
Haha Alexandra!! XD
Glada tjejer :D
Stackars Daniel, haha! Inklämd i mitten :D
Jag och Mickis på dangölve!
Min karl misstolkade krogen med ett tandläkarbesök. Höhö
Sillen, jag och Lovisa i baren. Köpte en SUPERGOD drink, smask
Chomper tog sig en shot han med, i hemlighet. 
 

På söndagen städade G och jag superfort och utnyttjade min FANTASTISKA inflyttningspresent när livskrafterna återvänt lite mer.
 
Amerikanska pannkakor, maple syrup, hallonsylt och färska jordgubbar. GAAAAh vad gott det var!!
 

TUSEN tack återigen alla som kom, söp och firade vår lägenhet (gör man det på en inflyttningsfest förresten?). Fantastiskt roligt att Sillen ångrade sig i sista stund och hakade på ut på krogen, premiärutgång i Örebro och allt! Wohoo :)
 
Idag har jag pluggat hela dagen mer eller mindre och tentan på torsdag känns skrämmande. Gulp. Blä. Hjälp?! Tur att jag har en sån underbar pojkvän som fixar mat, tvättar och städar i veckan så jag kan konsentrera mig 100% på tentan och att plugga. Gulligull <3
 
Ha det vackert!
 
//Mallan
 

Kommentarer
Anonym säger:

Stort tack för en riktigt bra kväll! Hade ångrat mig massor om jag inte följt med ut. Repris kommer inom kort hoppas jag ;) puss <3

2013-02-18 | 19:51:03
Sille säger:

Det var jag som skrev förra inlägget om du inte hajade de ;)

2013-02-18 | 19:52:12
Johannananana säger:

Åh, älskar din look här! :D

2013-02-18 | 21:32:49
Bloggadress: http://johannizchan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback