Jävla äckel-SJ

Tack Sj för att ni inte kunde låta min favoritcykel Nya Bettan få åka med på tåget i 25 minuter. Jävla kärring som inte kunde göra ETT undantag. Folk det fick ta med barnvagnar stora som hus, skidor, 3 miljoner resväskor men min lilla cykel tvingade hon mig lämna på perrongen. JAG HATAR ER SJ OCH SPECIELLT DU VIDRIGA TANT SOM INTE HAR ETT HJÄRTA I KROPPEN!!!!!

Jag tycker att det är så taskigt och elakt och verkligen inte vad jag behövde idag. Fel tid på månaden att neka mig en cykel på tåget. Jag ska pissa på din grav när du dör och hemsöka dig, tantäckel. Gå och dö.

Hade NOLL marginaler för detta och saknar redan Nya Bettan. Hann ta en sista bild :((((((((((; (; (; ((



RIP :( <3


Känslig tjej? Tack Sj för att ni fick mig att börja gråta.

ÄR NI NÖJDA NU?????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback