Loppisrunda

Gårdagen var riktigt mysig.



Inledde den med en frukostbuffé på Java med Ester och Victoria. Supergott!!


Sedan sprang vi runt på stan en schväng och jag hittade en helt perfekt kreation på en mysig (allt är mysigt i min värld just nu, haha) Vintagebutik! Älskar ALLT med den. Färgen, cirklarna, materialet - den ska definitivt ner i resväskan till Dahab!!

Tränade fotboll med Pars FC på eftermiddagen och sprang bort lite frukostbuffé... Roligt! Blir som ett barn på julafton. Avslutade kvällen med en superbra fransk film som G och jag såg. Den var både gripande och rolig, ska ta reda på vad den heter. SE DEN!

Ikväll ska jag på Alfapetturnering. Får plöja igenom Svenska Akademins Ordlista lite snabbt nu innan och öva. Hehe.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback