harry potter mataton

G och jag försöker se en HP-film varje kväll, låt oss kalla det för ett slags Maraton. Igår var det dags för Den Flammande Bägaren (nr 4) och vi bunkrade upp med varsitt slag Isvatten och bautatäcket.



Harryyyyyyyyy!


Än så länge sitter bara två lp-skivor uppe på väggen eftersom vi fortfarande klurar på om vi ska byta plats på tv-hyllan och soffan.....


Vår jättestora klocka som jag ÄLSKAR!!

Igår hade vi vilodag med idag är det dags för träning igen, woop woop! Ska inviga min baddräkt och mina snorkelögon som jag köpte för mitt presentkort på Inter sport. Fick stå dit med hela 29kr utöver presentkortet, hehe :D

Idag ska jag sy köksgardiner (tyget har kommit!) och fixa till det sista på vardagsrummsgardinerna. Samt bygga en Klädstege! Ska blogga om processen ifall nån där ute vill göra en egen. 299kr på Åhlens (vet ej om de finns kvar i lager ens en gång) medan vår kostade 39kr för svart bets på IKEA och 38 kr för materialet på Byggmax.

Önska mig lycka till!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback