Mums

Hejsan på er människor! Jag har varit lite off på bloggandet ett tag men har inte haft ork att lägga över mina mobilbilder till datorn. Sanningen är att jag fortfarande inte gjort det så detta kommer att bli ett textigt inlägg! Med lite inredningsbilder eftersom det är så mitt liv ser ut just nu. Ägnade mer eller mindre hela helgen till att montera möbler i lägenheten i PennyBridge med Gustav och det finns nu säng, tv-hylla och matbord på plats!
 
I onsdags köpte Gustav ny soffa och idag blev min soffa att såld och hämtad av en tjej ifrån Norrköping. 2500kr får jag för den vilket känns bra! Sängen i Örebro är redan bäddad och redo att krypa ner i och matbordet har redan en käck duk på sig! Jag är så taggad på flytten!!! Gustavs bror ska hjälpa oss med elgrejer (han är elektriker) och vi ska montera soffan och sätta upp hyllplan med mera imorgon. 
 
I onsdags morse vaknade jag äntligen utan halsont och passade på att prova min träningsdvd som jag fick med i en tidning jag köpte påväg hem från Stockholm. Blev superpeppad och insåg att träningsdvd:er är fantastiskt bra!!!! Slippa packa väskor, lägga massa tid på att ta sig till träningsstället och tillbaka... Blev så taggad att jag köpte ett Zumba Fitness-kit med 4 dvd:er för superpris på Team Sportia! Provade Zumba Basic-passet igår och - haha -  jag behöver nog några gånger till innan jag skakar höfterna likt Pugh Rogerfeldt gjorde i Så mycket bättre (ni som kommer ihåg och såg avsnittet när de skulle dansa brasilianskt dans förstår vad jag syftar på). Men det var kul! Mina grannar undrar nog vad jag håller på med när jag stampar och har mig,
 
Finaste löparen!
Cool gardin?
Älskar såna stegar! Ellos. 
Vårkudden nummer 1.
Vårkudden nummer 2. 
Vilket badrum! Flamingo style :D
Käck hylla!
Älskar prickar!!!! Pläden är sååå fin och kuddarna med.
 
Sådär ja. Snart kommer Gustav hit. Ska bli mysigt!
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback