ONsdag

Opposition i princip hela dagen idag. Från 9 till 15 men det gick faktiskt över förväntan bra för oss. ÄR NÖJD LÄTTAD GLAD OCH TRÖTT
Mina ben på seminariet. Instagrambild i brist på annat (ville inte smygfota alla andra ehheeh)
Mitt mjölkalternativ på gröten!
 

Har dessutom inget te kvar i Norrköping och blev SÅ sugen på en kopp ikväll att jag fick ta det enda varma dryckesalternativ jag hade hemma: glögg. 
 
Cool sko. Med ludd inuti och antagligen skön att gå i eftersom klacken inte är speciellt hög. Vill ha några skor med klack och känna mig lite feminin för en gångs skull! 
Denna är ju klassisk och fin från Vagabond.
Inte så feminin men fin som tusan!
 
 
Orkar inte lägga ut fler bilder nu. Skor är kul, har blivit mer och mer besatt på senaste tiden.. Sitter och lyssnar på bra musik och försöker hålla ögonen öppna ett tag till. Generös som jag är delar jag med mig av de guldkorn som hittas:
 
Parov Stelar – Catgroove
Parov Stelar – Booty Swing - Original
Parov Stelar – All Night
Parov Stelar – The Snake
Parov Stelar – The Mojo Radio Gang - Club Version
 
LYSSNA!!!! Hur jävla bra som helst. Svängigt!
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback