Tisdag

Vaknade cirka 10 imorse (SKÖNT!!!) och såg att jag hade fått sms av Brith-Inger som skrev att vårt seminarium idag har blivit inställt pga sjukdom. Jaha! Både bra och dåligt tyckte jag. Bra eftersom jag slipper åka in tilll Linköping och krångla mig hem men dåligt eftersom själva uppgiften hade varit enklare att genomföra muntligt så att man kan diskutera med varandra (nu fick vi göra en mailvariant). 
 
Anyway folks! Är glad att jag gjorde mitt Norrköpingsäventyr, nu när det lider mot till slut. Har lärt mig så himla mycket! Och hittat migsjälv och vem jag är mer och mer.
 
Kommer sakna min lägenhet!
Mitt överbelastade klädskåp ska snart bytas ut mot 6 stycken golv-till-tak-garderober
Min mysiga sovalkov byts ut mot fetaste sängen och Gustav istället för Barbabus, Hugo och Sköldis.
En rädd liten Malin som precis flyttat hemifrån, påväg till första dagen på universitetet!
En Malin som aldrig har färgat håret så mycket som jag gjort den här terminen! Haha. Men äntligen har jag hittat något jag gillar. Och odlat matchande mustasch.
På lördag är det dags! 

Jorå. Ska bli spännande på lördag. Köpte till och med gardiner till vardagsrummet idag. Har lagt ner alldeles för mycket pengar på gardintyger egentligen men vill man ha fina gardiner som man gillar så får man pröjsa. Typ. Apropå peningan så sökte jag extrajobb även i Örebro, håll tummarna nu!!! Och tårna, tack på förhand.
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback