Var hälsade jordbor!

Lyssna.
 
 
 
 
Spännande föreläsning idag om Fonetik och alla olika fonem Svenska Språket innehåller, så intressant! Sedan knallade jag hem och lagade Pasta Carbonara (min fick morötter och squash i sig, G är grönsaksrädd) med Den Grönsaksrädde El Gustavo. Blev gott! Tvärsomnade på soffan när G åkte till jobbet och vaknade alldeles för många timmar senare - oops. När jag passserat mitt nyvakna Zombietillstånd så utforskade jag Coop Brickebacken och handlade lite nödvändiga saker som till exempel toapapper. De hade 5 för 99kr vilket jag genast nappade på men aparmarna fick jobba när jag skulle bära hem alla otympliga kassar och påsar. 
 
Eftersom det är Lillördag idag så ska jag bjuda min sambo på Chokladmousse när han kommer hem från jobbet, my hard working man. Svängde även ihop Fyllda paprikor i ugn som var förvånansvärt goda att förtära tillsammans med en klick Keso - NAM NAM NAM!
 
Ha det fint (bild på moussen kommer, bara för att jag vill göra er avundsjuka på mitt glamourösa liv). Hejdå.
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback