Hemma ifrån Bråvall

Och även hemma ifrån jobbet idag. Festivalsjukan är inte att leka med och jag kände mig så matt/ont i halsen/slemmig i halsen och febrig. Nu mår jag bättre, peppar peppar!

Längre inlägg kommer med massa bilder. Till dess får ni nöja er med dessa:



Grymt bra spelning av Johnossi


Blev upphissad av Erik och Anders på Johnossis spelning, sjukt kul!!

Käkade kall ravioli som en riktig festivalare


Vi var på trevliga konserter. Här på Eldkvarn


Hittade en ny favorit. Ingefära/citron! Bra för min ömma hals, hehe


Har festat till 6 på morgonen. Lekt med "äckelröret", som jag och Anders döpte det till.


Sett the famous "Avicki". Oj vad folk!


Jag och Bella. Vi åt mycket Langos.


Jag och min nyfunne smålänning Simon


Burkar, burkar, burkar....


Förödelsen på campingen sista dan. Alltid lika kul!

Måste ändå säga att det var en av de roligaste festivalerna jag varit på! Sjukt roligt.

Återkommer. Hej!

//Mallybrall aka. Morotskvinnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback