Saker om mig

Gustav poängterade häromdagen den egenskap hos mig som han stör sig på mest och jag är beredd att hålla med. DOCK inom vissa ramar, hehe. Det är nämligen så att jag har ett slags maniskt beteende som gör att jag hänger saker jag har i händerna på allting som möjligen, kanske, med viss fantasi skulle kunna liknas vid en krok. KALLA MIG MISS HOOK!! Håller jag en påse i handen och kommer hem innanför dörren, då vill jag hänga av mig den på något. Jag kan till och med hålla i ett par stumpor (som inte ens har en ögla som uppmanar till hängande) och försöka hänga dessa på dörrknoppar, handtag, krokar och dylikt. MEN. Stort men: DET ÄR VÄL BÄTTRE ATT JAG HÄNGER UPP SAKER/KLÄDER/PÅSAR ÄN ATT JAG BARA SLÄPPER DET PÅ GOLVET??????
 
Point proved. 
 
Nästa grej som jag håller på att försöka bli bättre på är att sluta belamra handfat med alla mina krämer, burkar, linsgrejer och badrumsartiklar som jag kan balansera på varandra om det så krävs för att kunna få plats på vårat lilla handfat i Örebro. Det fina i kråksången är att G och jag har varsitt handfat i vår lägenhet (?!) så jag försöker givetvis hålla mina pinaler på min sida.
   Då hävdar min kära bf att jag gör allt "äckligt" på hans sida, i hans handfat. Okej?! Äckligt innefattar sådant som kan skita ner handfatet mer än vad tvål och vatten gör, såsom att färga håret, borsta tänder och typ klippa naglarna. Jaha. Nu har det bara hänt en endaste gång att jag mer eller mindre medvetet stod i hans handfat och färgade håret oranget och jag eventuellt råkade lämna spår efter mig. Gick inte att skylla på att jag hade ätit morötter i badkaret den gången... Attans.
 
 
Smart kille den där Kanin. Hade gjort likadant, alla dar i veckan!
 
Över till något annat. Käkade pizza med de som är kvar på jobbet i dessa bråda semestertider. Är ju faktiskt lön idag!!!! Detta ska firas med att se Monsters Inc ikväll med syrran, som en uppladdning inför Monsters University som har biopremiär den 31 juli. LäÄääÄängtAaarrRRRR
 
Måste snarast ta mig in till Myrorna i Örebro också och kolla på sekretärer. Har bestämt mig angående vilket slags studieplats jag vill ha och Projekt: Plugghörna måste sättas igång! Återkommer om detta.
 
So long N00oo000bs
 
//Mallybrall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback