Snart semester!!!

Min 11 dagar långa semester börjar snart! Åh, halleluja!



Tittade på och kom med glada hejarop när m, p och Gurra målade om vårat hus hemma i Kga. Haha


Snabb på att måla var han den där G


Hittade en cool insekt när de andra målade


Låg och kurerade mig i hängmattan. Skönt


Låg och vilade, läste vid Vättern när Gurra och BjörnDanne spelade golf igår i Askersund.


Gick ingen nöd på mig!


Naturskönt.


Fin bana faktiskt!


På kvällen gjorde Gustav och jag en "ljummen potatissallad med tomat, fetaost och egenodlad basilika" (hehe) samt grillade fläskytterfilé som blev gelt perfekt!! Aahhh. Bra sommarkväll!


Blev supergott.

Nu sitter jag på bussen till jobbet i denna arla morgonstund. 05:17 ifrån Brickebronx, då vet man att man lever.. Får sova i eftermiddag om det skulle krisa på sömnfronten.

HA DET FINT SYSTRAR OCH BRÖDER

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback