Tema!!

I slutet av augusti skulle det passa perfekt med en fet fest i Gs och min lya. Innan allt drar igång på "allvar" med universitet och skola och allt annat man kan tänkas syssla med. Nu spånar jag rätt fritt, men ett tema på festen vore sjukt kul att ha.
 
Först tänkte jag tema Charter men nu är idéerna MÅNGA:
 
  • Slagsmål
  • Pyjamas
  • Pensionär
  • Fängelse
  • Hemlös
  • Toga
  • Gangster
  • Nörd
  • Film
  • Punk
  • Överklass
  • "Såhär kommer du aldrig få se mig igen"
  • Skurk
  • White Trash
  • Hängslen
  • Randigt/Prickigt
  • Akuten
  • Skottland
  • Slips/Fluga
  • Djur
  • Fjortis
Listan gjord med inspiration ifrån den här bloggen. Tycker att "Såhär kommer du aldrig att få se mig igen" är ett klockrent tema. KLOCKRENT. Gangster, pensionär och alla de andra fetmarkerade alternativen på listan tycker jag också om lite mer än de andra. En överklassfest vore också sjukt kul?! Vill man gå ut på krogen sen är ju något diskretare tema bättre, som till exempel slips/fluga eller hänglsen...
 
Alla kanske inte vill gå ut på krogen som hemlös liksom, och det får man ju respektera.
 
Risken med Fängelsetemat. Att 90% av festens deltagare ser ut på detta sätt, vilket lika gärna skulle kunna vara temat Randigt....
 
Vi får se vad det blir men det vore bra att veta ungefär när alla kan, ett datum. Hm. Ska påbörja planerandet med G på söndag när han kommer hem!
 
//Mally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback