Fin lördag

Igår åkte Gustav, jag, Bella och Erik till Bergis och grillade. Det var supergott!


Plankstek! Gurra grillade vanliga hamburgare och Bergis älgburgare.


Bergis lilla söta stuga i Skyllberg


Söt liten lastbil full med grönsaker som stod på uteplatsen. Solceller på taket som gjorde att lyktorna började lysa på kvällen - cooool!


Uppdukat med finglasen.


NU HAR JAG GJORT BADPREMIÄR!!! Älskar att bada. Premiären gjordes i Fågelsjön i Skyllberg och jag sprang i så att jag skulle vinna över Erik och doppa mig först. Jag vann. Gustav vågade inte bada... Hihi


Bergis kastade sig i så att det stänkte myyyyyyycket!

Över å ut. Idag ska jag hem till Ack Wermeland du sköna igen för 2 eller 3 dagars jobb. Sen? Bråvalla!!!!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback