First day @ work

Knallade iväg till Stallet (byggnaden heter så) imorse för introduktion kl 9:00. Fint! Lyssnade på den obligatoriska genomgången om företaget, säkerhet osv för att sedan få en smarrig smörgås och äppeldryck ute i foajén. Stod och chillade ett tag, snackade med folk, sedan kom E-B och hämtade mig. Vi gick ner till Backa (också en byggnad), där jag återigen kommer att sitta i sommar. Nytt kontor i år dock och nya fikakamrater...

Därefter började jag arbeta, hårt och intensivt! Vid lunch tog E-B och jag varsin hyrcykel och yklade ner till Strandkanten med Eva där vi lunchade (företaget bjuder)! Bra start. Jobbade till kl 16, vilket blev en liten mjukstart (på E-B:s begäran) men imöra ska jag vara nere på jobbet kl 06:00. Yay! Dock frivilligt.



Insagrambild. Har druckit ofantligt mycket te idag.... Haha.


Booom! Bara bilder på migsjälv. Men men, det är min blogg! Tog sällskap hem med mamsen och följde med päronen till Coop för att handla. RIP klätterväxten bakom mig som snart ska huggas ner pga ommålning av hus.


Sedan lagade vi en jäääääättegod fiskrätt med torskrygg, kokomjölk, broccoli, purjolök och äpple. Jag åt den med zucchinipasta (rekommenderas) och m&p med couscous!

Smask. NU BORDE JAG SOVA.

HEJDÅ.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback