Hälsovecka

Den här veckan ska jag bli stark! Tränade ett pass med Gs Kettlebells igår, det var roligt. Bra träningsform! Har hittat en inspirerande träningsblogg med utmaningar varje vecka (har inte varit med och gjort någon än så länge) men nu är det dags. www.idasfitness.se för er som också behöver inspiration!



De senaste 4 veckornas utmaningar ihopslagna i en, haha! Den värsta av dom alla - den ger jag mig på muhahahah

Plankan, benböj, morgonpromenad och armhävningar. Svårare än så behöver det inte vara ibland! Har ju en hel vecka på mig.. Nåväl. Idag är fokus nummer ETT att skriva klart arbetet, uppgift 5 i sista kursen. Tänkte försöka vara supereffektiv för att sedan kunna annat kul i det fina vädret. Och städa.... Blä.

Ha en bra måndag folk!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback