Hejdå Maddeeeeeeee

Buhuu! Madde åker till Australien på måndag och blir borta över sommaren. Igår hade hon en hejdå-tillställning hemna hos sitt gamla hus i Bråten. I september flyttar hon till Örebro = närmare mig, jippiiii!



Vi satt och picknickade. Supertrevligt

Hade tyvärr ätit innan men det grillades en hel del kan jag löve.


Johanna stod för häftigaste Australien-sminkningen!


Titt vad katten släpat in! Ända ifrån Arvika: Marcus!!!!


Åt Nya Zeeländsk efterrätt. SÅ god!

Myste med tända ljus. Anledningen att jag klarar hösten/vintern är att man kan tända levande ljus. MYSFAKTOR HÖG


Sillen kom en sväng, direkt från Examensfirande för lillasyster. Ukulele-experten! Haha!!

Fick ingen bild på Madde tydligen, snyft.. Men skickade med henne en gåva i form av Hawaiian Tropic After Sun så att hon inte dödar sin hud. Det vill vi inte!

Hade lånat Gs bil och körde hem ifrån Kga till Örebro och fick hämta upp två berusade män som hade tröttnat på Sveriges dåliga spel mot Österrike och gått ut på krogen. Hahaha herre min get! Och just! TYDLIGEN SPELAR SLAGSMÅLSKLUBBEN PÅ NYA KUPOLEB I KARLSKOGA IDAG!!!!! Ni som vet vilken ringsignal jag har vet vad jag känner inför SMK. Woop woop! Får fasen se var kvällen leder.

Idag vill jag bada.

//Mallan

Kommentarer
Maddesv säger:

Åhh!Heeejdååå och tack tack tack för att du kom! Så kul! Och tack för after sun:en! Kommer ha stor nytta av den gulleplutt!

Puss! <333

2013-06-08 | 18:22:06
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback