Lite mindre måndagsångest



Att starta dagen med den här frukosten tog rätt snabbt bort min måndagsångest.


Pluggade på förmiddagen. Tog en paus och åt rosa, kall gröt (hallon, banan, havregryn och turkisk yoghurt). Samt några bananpengar med jordnötssmör på - mumma!


När G kom hem städade vi supereffektivt, bäddade rent och torkade bort pollen ifrån balle-möblerna. Sedan avslutades kvällen på bästa sätt med mina fantastiska vänner och 4 otroligt utsökta smoothies. SMOOTHIENIGHT!!

Först ut var min smoothie beståendes av kiwi/mango/apelsin samt naturell yoghurt, lite honung och en himla massa kärlek. Hehhehe.. Toppad med kiwi, vindruvor och kanel.

Vickys superspännande smoothie var nummer 2 i startfältet. En avokado/banan/choklad-smoothie gjorde hon som var toppad med kakao. Asgod!

Sannas morot/apelsin/körsbär/ingefärs-smoothie var kvällens överraskning och vitaminbomb! Perfekt vid en begynnande förkylning. Den där smoothien kan nog stoppa det mesta från att bryta ut... Haha. Men god!


Sist men inte minst, Bellas smoothie. Smoothiesarnas QP with Cheeze: en banan/blåbär/hallon/yoghurt-smoothie dekorerad med blåbär och hallon. Tror även att det var en nypa vaniljsocker och honung i den, helt klart en god och söt klassiker som passade perfekt som avrundning på vår Smoothieafton.


För att rena smaklökarna mellan varven serverade jag Brieost, kex och honung för den som önskade. Bra måndag med andra ord!!

Idag: Kga för att träffa storasyster!!!!!! Jippi!

//Mally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback