Måndag.

For hemhem igår eftermiddag till skogarna igen. Dags för ny jobbvecka. Om än en kortare sådan (midsommar på fredag, jippiiii!)

Man kan säga såhär: jag kunde inte ha avslutat veckan bättre. Sprang en runda med Helen när jag kom hem, tränade styrka och sedan kom Helena HEM till mig med sin MASSAGEBÄNK och helkroppsmasserade mig i 1 timme! AJ och åh vad skönt! Hade en del muskelknutar som hon hittade och knådade, med sina starka små nypor.

ÄR SÅ STOLT!! Hon är nu diplomerad massör och har till och med fått sommarjobb som massör i några veckor i sommar. Och massera, det kan hon den där Hel3na! Det är skön-ont på ett bra sätt men också avslappnande. Kände mig dock rätt mörbultad idag efter massagen och träningen... Rätta takter!



Moi, on le jobb. Har jag nämnt att jag har fotoförbud på jobbet vilket vid stunder av tristess i kombination med en bra mobilkamera resulterar i bilder på me, myself and I. Haha! Dagens ungdom asså, fotar bara sig själva!!! Blink

Ne, nu är väl läge att försöka sova. Allt är nämligen bokat till Gurras och min Englandresa!!!! Backpackers i England i en vecka, inte fy skam. Kan alltså somna lugnt och försiktigt och veta att allt är fixat. 16 juli sticker vi till UK, wohoooooo!

Söv gött.

//Mally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback