Sommarlov!

I onsdags fick jag sommarlov.


Vi firade detta på Minglas uteservering (enda som hade plats)


Drack en Piggelindrink. Giftigt grön!


Igår kom Helen och papi på nationaldagsbesök (mami sjuk) och jag fixade mat och brietårta åt dem. Samt en liten rabarberpaj-variant.


Helen och jag var ute och gick, sprang en runda och blev starka med mina högintensiva styrkeövningar, hehe. På kvällen gick Gustav, Helen och jag ut och åt på Grekiska Kolgrillsrestaurangen. SOUVLAKI <3 Fantastisk tsatsiki hade dem också.


Bilden jag pratat om..... STACKARS KILLE. Hans föräldrar har köpt ut reklamplatsen utanför Brickebergs pizzeria och gjort detta fotomontage åt sin son. Socialt självmord utfört av föräldrarna? Check! Stackars pöjk.. Haha!

Ikväll blir det grillning hos Madde i Kga son åker till Australien på måndag!!!! Helt sjukt. En annan åker hemhem och börjar jobba på måndag medan hon ska ut på världens äventyr! Wow.

Till sist! Ha det bra och GRATTIS till alla studenter i Karlskoga och Degerfors idag!!! Hade velat komma och gratta er men tiden räckte inte till. 2 år sedan jag sprang ut i det fria, heeeeelt sjukt...

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback