Trudelidoo



Glömde ta med mig STRUMPOR till Karlskoga i sommar... Har snikat på mammas och Helens strumpor i smyg eftersom jag ogillar att ha kalla/slemmiga/svettiga fötter.

Hittade en bild (ovan) på ett sätt att ha strumpor som jag gillar och har burit på mina fossingar några gånger. Snyggt och varmt om anklarna! BINGO. M-m-mm!

Vaknade imorse 05:12 av ett sjuuuukt sendrag i vaden. Aaaaaaj! Tror att jag har druckit för lite vatten i kombination med ett tufft träningspass igår som alstrade en hel del svett. Youtube, haha! (Sök full body workout om ni har överskottsenergi någon dag)

Idag ska jag ha långlunch och träffa Gustav nere vid Näset. En picknick i solen, FINT. Ha en bra onsdag nu människor där ute!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback