VECKA 29 SCHMÄLLER DET

Åkte hem till Örebro igår efter min första jobbvecka i Kalleskoga. Somnade på soffan DIRR och låg där tills G kom hem.. Missade Gustavs lillasyster Annas student också pga jobb men jag hoppas att hon hade en sjuuuuukt rolig och minnesvärd dag/kväll igår! 2 år sedan jag sprang ut som sagt, herre min get.

G och jag lagade tacos och kollade Sveriges Mästerkock, något som G fastnat totalt för haha. Men det är bra! Sedan kan det ha hänt att vi bokade en resa till London och Liverpool i juli, hehehhehe! SKA BLI SÅ KUL! Har aldrig varit i England (mer än vid mellanlandningar på flygplatsen men det räknas inte). LÄNGTAR

Vi ska bo 2 nätter i London och 3 nätter i Liverpool, vi flyger alltså Skavsta-London dit och Liverpool-Skavsta hem. Eftersom vi åker med Ryanair så blir det med minimal packning, men med maximalt minneskort i kameran och med mer pengar på upplevelser. Vi har till och med bokat boende i Liverpool på ett hostel där vi får eget rum/badrum, de har rabatt på Beatlesmuseumet (mm.) och de har fullt utrustade kök PLUS en BBQ-plats på bakgården. Även mycket centralt! Detta ska bli ett skönt avbrott ifrån BAE och jobbandet men också en härlig uppladdning inför hösten och mina kommande kemistudier, hehe. Apropå dessa blev jag orolig igår: tänk om jag inte kommer in?!?!! Jag tror att mina betyg skulle räcka till väääääldigt många linjer på universitetet (utan att skryta) men när jag fick ett mail där det stod att detta är Sveriges populäraste kemiutbilning med flest förstahandssökande i hela landet blev jag orolig.... Håll tummen hörrni!!!



Åter till vecka 29 - London & Liverpool calling!!!


Något annat: Har investerat i en Arganolja för håret idag. Ska bli spännande och se om den gör underverk för mitt torra hår!


Trött Mally i soffan som ska ge sina orangea toppar en omgång av en färgbomb idag!!! Fasiken vad jag fixar. Köpte massor av sånt där "tråk" som man egentligen inte vill lägga pengar på men som man måste. Har även haft soffhäng och powernapat i 2,5 timme idag med - why so tired? Inte van att gå upp 05:30..

Gurris är ute på golf i Askersund och jag har varit död av trötthet. Ibland får man prioritera! Ikväll ska vi nog förbi Ester en sväng på hennes kalas, beroende på när G kmr hem, samt massa andra trevliga faktorer som finns i livet. Djupt.

Nä hörrni, ha en trevlig lördagkväll. I will!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback