First day at work

Idag trallade jag upp ur sängbingen 04:50 (somnade ca kl 21, SKÖNT) och tog bussen till Energiverket (EON), den överraskande kylan till trots. Brr. Kom dit och blev inskolad till halv 12 (verkar bra!) och drog hem en supersnabbis för att hinna krama lite på G och äta mat hemma i lugn och ro. Sen blev universitetet nästa anhalt och där pluggade jag, Ester och Christian på vår redovisning som vi ska ha imorgon. Hämtade även ut min tenta idag (igen, eftersom Björn "missat" halva mitt svar på en deluppgift) och det visade sig att de extra poängen han la till gjorde så att jag fick VG!!!!! Trudelidooooo! Mitt paket från Asos kom idag (jippi) och allt var fantastico förutom bikinitrosorna. Hm. Om jag formulerar mig såhär: Modellen hette tydligen "brazilian", något som jag upptäckte idag. Delar av mina skinkor som aldrig sett solljus kommer att bli offentliga i Egypten. Sad but oh so very true... Bikinitrosorna var minimala (för er som inte hajade det)!Nåväl. De flesta har väl sett en skinka förr, och min frestande bakdel kanske lockar till sig en haj eller två vilket vore spännande. Chrille fokuserar! Pluggipluggi Ester. Fick känna på hennes mage idag!!!!! Ååh :) Den börjar bli stor. Tristressen och övertröttheten började överta och jag fick svårt att hålla fokus. Fotade min sko istället Tog en absolut nödvändig smoothiepaus och knaprade i mig en Knakchoklad like a "trött student som behöver höja blodsockret". Imorgon tar jag en senare buss till jobbet (var nervös att komma sent/inte hitta) så imorgon jag kan allt sova till halv 5 :) Gött! Sen tar jag bussen 9:18 till universitetet, har föreläsning 10:15-12, möter upp fotograf-Martin och Unitorget i Entréhuset och intervjuar dem, sen ska jag hinna käka och slutligen bussar jag ut till EON igen för eftermiddagsjobb. Haha, vilken dag jag har att se fram emot! Redovisningen är inte examinerande, så den tar jag rätt så piano.Lagade Laxburgare med Fetacreme, avokado, äpple, bladspenat och quinoa. GOTT. MumsfilibabaNu ska jag öva igenom min presentation och läsa Hellspong och Ledin tills jag somnar = fördelen med kurslitteratur i detta fall: man somnar fort, tro mig.//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback