Home home home

At last! I söndags kom jag och Gurris hem till Björkrisvägen igen efter en lång resa. Kommer snarast att lägga ut bilder för just nu sitter jag på tåget påväg mot Göteborg! Ska träffa Peggy (som jag träffade i Grekland) igen och det ska bli såååå kul :) Önskar bara att mitt lokalsinne var bättre så att jag skulle kunna agera guide, vi får se hur det går med den biten....

Nå. Lite Egyptenbilder ska ni få, varsågoda:


Gick ingen nöd på oss


Gustav blev insmord av en egyptier på sitt brända armhålekött.


Mat!


Lite fin utsikt faktiskt.


Taxin..... Haha


Mat inne i Dahab efter dyk, gott gott gott!


Fick en jordgubbsdrink, namnam

Frukostbuffé


Solnedgång vid poolen.


Min fina Gustav!

Som jag smygfotade när han sov, hehehhe

Inne i beduinläger.


Redo för kvällsmat! Mallybrall i kjol är inte varje dag man ser, pass på


Fish'n'chips. De kan sin fisk i Dahab alltså!


Livrädd Gustav på sin vibrerande kamel.

Var med när G tvättade sin bil igår. Wooooow


Lagade Linsröra med chorizokorv igår. Från det ena till det andra...


Köpte superbra diskmedel på Willys igår. Miljövänligt OCH prisvärt = Mally gillar!


Insåg även i väntan på bussen att jag kanske skulle behållt solbrillerna på även i Sverige... Solen bländade mitt öga med bravur igår.


Detta är en historia i sig... Låt oss bara konstatera att de lever, okej?

Ha det fint i snöstormen!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback