10:2

Tog en spontantur upp till mami&papi i stugan i Sundsvall i fredags. Avkoppling, god mat och familjemys = precis vad jag behövde!
 
Jag och farsan Baloo oljade in altandäcket.
Åt på Lörudden och drack det alltid lika goda och kalla Sundsvallvattnet.
Papi, i väntan på maten
Lörudden
Jag och mami!
Förrätten.... Ehehhe
The classic Fisksoppa a la Löran. GUDOMLIGT GOD
Knäckebrödet är också fantastiskt (säg något som inte är det)
Eterrätten, ack så god den med. Men OJ vad mätt jag var efteråt....
Mamma hade gjort en egen slagruta för att hitta så kallade currylinjer. Även kallade currystickor numera! Haha. 
Vi gick i en labyrint där vartannat varv ska vara positiv/negativ energi vilket ska skapa ett harmoniskt tillstånd efteråt
Labyrinten. Intressant,och rätt sjukt haha!
Vi var tvungna att läsa kartan för att hitta ut ur labyrinten
Hahaha
Där ni!
Pappa smygfotade mig när jag sov. Ser ju rätt chillaxed ut i alla fall!
Mamma och jag satt ute på soldäck och njöt av den medelpadiska solen.
Min farmors trollsamling.
Oljan drog in långsammare där mattan har legat. Coooolt
 

I fredags var vi i Birsta och jag fick ett par.. tamtadaram... ny fotbollsskor!! TACK m&p, på tisdag ska jag äntligen, äntligen, äntligen få springa ut på grönbete igen! Fick en för tidig födelsedagspresent också i form av ett knallgult regnställ - såå snyggt! Och funktionellt, nu jäklar är jag redo för svensk sommar. Haha..
 
Hoppas ni också haft en bra helg amigos, över å ut.
 
//Mally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback