BAM

Morgonpromenad, jobb, plugg, gym, mat, golfbanan med G och BjörnDanne, rabarberpaj och Torsk på Tallin. Min gårdag, snabbt sammanfattat! Följde med G som flagglyftare/markör igår kväll på golfbanan, en uppgift jag lyckades ypperligt med om jag får säga det själv.


Hade bra pluggväder på ballen, innan jag gick och svettades på gymmet! Najs.


Gillar mina skor jättemycket. Puss på dom!

Idag har jag jobbat ett längre pass och ska nu hem, äta och packa om väskan för pluggipluggi i stan med S&V innan fotbollsträning ikväll.

För er som tänker "hur orkar hon/hur hann hon med så mycket igår?": jag sov i 2h på soffan när jag kom hem ifrån jobbet. MAN ÄR VÄL INTE MER ÄN MÄNNISKA LIKSOM

Så släpp ångesten, ni som nu möjlien fick någon.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback