NjutarN

Har varit väldigt seg idag och vilat jättemycket. Det behövdes! La mig i sängen och sov en sväng till och med, GÖTT.

Gustav trodde att han skulle komma hem ifrån sin pappas kalas ca kl 19 men så blev inte fallet. Är ännu gräsänka, så fick avnjuta kvällsmaten själv på ballen ikväll. Maten? Oh, let me tell you... Hehe



Lax i ugn täckt av en krämig citron- och dillsås med stekt sparris och tomat (tomaten kryddad med oregano och timjan). En pytteliten bit av mitt egengjorda knäckebröd ligger på tallriken också, men det blev lite väl salt tyvärr...


Sedan kanske inte jag är expert på hur man lägger upp mat fint på tallriken, men vad fasen?! Ni fattar grejen.

Moi, njuting av the solnedgång. Åh sommar!


The solnedgång. Blir nästan tårögd ju.


Kom nästan upp i 100 000 poäng i Bubbleshooter förut. Det ni! Nåväl. Imorgon ska jag och Gustav brumma till Kga och därifrån ska vi+mina stamceller brumma till Arvika och Holmen! Woho!! Holmen ska göras redo för sommaren och Gustav ska för första gången sätta sin fot på "ön". Ha! Ska bli kul. Hoppas det kommer en våryster liten orm och hälsar på honom, Gustav som äääääääälskar ormar. Eller? Hehe.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback