Regnigt

Jobbade i 2h även denna morgon, och blev utsatt för ett typisk "svensk sommar-väder": regn. Eller oängn, som det heter på Karlskogamål.

Men icke stoppades jag av det, nu när jag är ägare av ett superduperregnställ! Ha! Trodde aldrig att jag skulle äga ett par "galonisar" (som man hade på dagis) igen men nu är jag en stolt ägare av just ett par galonbrallor... Haha! Och såklart min matchande galonjacka.



I väntan på bussen! Pluggade med S, V och E på universitetet idag en schväng, nyttigt.


Är så förbannat sugen på att tatuera en sköldis i nacken (bra ställe om man vill gömma den ibland). Gärna en sköldpassa där skalet består av planeten Jorden/Tellus/EARTH!! Skulle vara både symboliskt och snyggt.

Ni får ursäkta min egenritade skiss men tanken är i så fall en väldigt enkel, symmetrisk och 2-dimensionell turtle. Utan färg, bara svart! Ska klura på detta, men om någon har tips på bra tatuerare så tipsa GÄRNA. Inki inki



För sned och 3D för min smak men sköldpaddor är alltid fina och har verkligen en speciell plats i mitt hjärta <3

Över å ut.

//Mally

Kommentarer
Alexandra säger:

JA JA JA! Superbra ide på att tatuera sig! Älskar sklödpaddor, go for it säger jag!!! Puss

2013-05-22 | 20:54:17
Sillen säger:

Tycker också det vore riktigt ballt om du gjorde en tatuering! :D
Den där är ju DU så jag tycker du ska slå till!!
Nu eller aldrig tattoo i kga ska vara riktigt bra säger de.

2013-05-22 | 21:01:11
Sillen säger:

* PUSSS!

P.s
mamma tyckte också den var cool! :D

2013-05-22 | 21:02:40
Johanna säger:

Jaa! Awesome. Jag ska faktiskt skaffa en sköldis på benet/vaden/kindofdäriaf jag :D Fast min ska vara färgglad. Älska sköldpaddor!

2013-05-23 | 14:27:43
Bloggadress: http://johannizchan.blogg.se
Mallan säger:

Haha jaa frågan är vilken årstid som är bäst lämpad... Vår/höst? Sommar ska ju inte vara så bra pga sol har jag hört.

2013-05-26 | 12:31:29
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se
Marcus säger:

Galonkläder är det bästa som finns att ha på sig det använder jag alltid när det regnar eller är blött ute.

2013-10-22 | 08:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback