November månad

November är så grått! I oktober finns alla vackra färger kvar men i november blir naturen grå, vädret regnigt och temperaturen sjunker. Deppigt. Ibland lyser solen och då får man passa på att suga i sig D-vitamin så att det räcker hela vintern.

Här kommer bilder ifrån min helg, som gärna hade kunnat varit 15 dagag längre. Slutkörd Malin, yao.



Gick med fjäderlätta steg till universitetet i fredags när solen lyste, jag skulle möta Helen på stan och hade en helg att se fram emot.


Bröt även mot upphovslagen och fotade övningsuppgifter ifrån en bok på bibblan. Fast 15 sidor är tydligen okej att kopiera, attans. Jag som ville vara olaglig.

Åkte kundvagn i fredags efter en kul kväll på Bryggan.


I lördags var G&jag på 16-årskalas i Askersund och idag var vi hos mina stamceller och åt mat och firade papi på fars dag. Jag och Helen hade ju fixat present i fredags på stan, duktiga döttrar som vi är. Haha.


Återigen - det här måste jag prova!!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback