Fjollträsk

Bilder ifrån Stockholm coming up!


Hittade fina färger på Indiska.

Halloweentema utanför Buttericks


Gurra på Drottninggatan, tihi

Gustav, alltid lika glad att vara med på bild.. haha.

Hehehe. Typ min favoritaffär! Tänk att boxar och lådor kan vara så kul.

Vi åt lunch på ett ställe som vi blev rekommenderade, K25 (en food court). Jag tog kyckling i röd curry.


Och Gustav tog hamburgare ifrån Farbror Melkers ställe Vigårda (tror jag att det hette)..


Den såg fin ut och smakade tydligen bra också!


På K25.


Vi gick på en riktigt dålig film på bio, haha! Nåväl.

Frukostbuffé ♥


G åt pannkakor


Jag åt ALLT

Fint hotell, kan rekommenderas!


Fantastiskt väder!!

De fiskade

Sol!

Behövde inte ens jacka :)


Fika i Gamla stan.


Glada Gurra.


Åt gudomligt goda ribs på TGI's innan vi skulle åka hem. Unnade mig en Daiquiri med mango/jordgubbssmak också!


Mina Jack Daniel's ribs... *dregel*


Provade mitt stockholmsköpta smink idag: ögonbrynsgel (SUPERBRA), eyeliner (jätteenkel att applicera) och en concealer som döljer mörka ringar under ögonen (från Lumene, gillar!). Tadaaaa


Det var i alla fall en supermysig helg i Estocolmo och idag har jag varit ledig. Borde ha suttit med näsan i kemiboken men har varit så trött. Sov ut, handlade med G och lagade linsoppa så att jag har lunchmatlådor resten av veckan! Sedan somnade jag en sväng i sängen, skönt. Pratade med Helen i telefon en timme och lagade köttfärssås med spaghetti till G och vitkålsspaghetti till mig (smakar nästan kålpudding, underbart). Så nu behöver vi tänka på matlagning i veckan då jag ska tentaplugga som en tok och G jobba extra länge (16-02) för att kunna ta ut komp. Duktigt av honom!

Nu ska jag nog släpa mig in i duschen. Herrå

//Mallis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback