throw back friday

Gamla bilder ifrån mitt arkiv, bara för att det är fredag och för att JAG FICK VG PÅ TENTAN!!!!! Puh. Så jäkla skönt! Bra start på helgen. 
 
Min första helg i Norrpan! 
I Toulouse på besök hos syster för exakt ett år sedan. 
Även detta ifrån Toulouse, en mycket mycket trevlig resa :)
Hälsade på Helen i Gbg i februari 2012 också (ska nog ta en tur ner till Gbg och hälsa på Alexandra & Helen i november - WOOP WOOP!)
Jag och Lovisa på nyårsafton 2012/13
Roadtrip till Falkenberg med dessa grabbar i november 2011
International pillow fight day i San Diego, 2012.
Jag och Maria på Bråvalla i somras
 
Liseberg i maj 2012, Gurra vann nallar åt mig!
 
Nu ska jag vara social med G.
 
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback