Tisdag

Hade föreläsning mellan 8 och 12 idag. Syror och baser, vilket är den del av kemin som jag är osäkrast på (näst efter biokemi) pga en sämre grund att stå på. Ullas dialys och njurproblem kommer jag ihåg att hon berättade om men kemin är som ett svart hål tyvärr..

Längtar tills fredag. Eller egentligen lördag, för då åker jag och Gustav till Stockholm! Ska bli jättekul. Hotellfrukost ♥

Det börjar verkligen bli höst.

Invigde mina regnbyxor imorse när det spöregnade och jag skulle cykla till universitetet. Skulle ha lagat avokadopasta idag men vi hade ingen creme fraiche och varken G eller jag orkade gå och handla så det får bli imorgon. ÄR SÅ SUGEN! Märks det att jag gillar mat eller?

Labb imörrn. Ska nog försöka plugga lite innan vi börjar också.Tenta om 2 veckor, usch... Men hörrni?! Hurtmallan tränade idag och simmade igår morse. Det negativa är att jag fick ont i ryggen igen idag. Måste ta mig till en massör. MÅSTE.

Fick min efterlängtade tacopaj i lördags också. Mat ser så aptitligt ut när man fotar med blixt, haha.


Drack äppelmusten vi fick av Bergis. HUR GOD SOM HELST!!!

Saknar mitt orangea hår ibland. Får se vad som händish

Nä hörrni. En ska börje tänke på refrängen nu va som en säger. Godnatt homies

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback