Untzdag

Onsdag igår och det betydde FEST eftersom vi var lediga idag (andra labbgruppen hade labben idag, vi hade vår igår)! 8 tappra själar ifrån klassen styrde i alla fall ihop en förfest hos Torgny där vi spelade beer pong, lekte lekar och hade riktigt kul.


Hade min klänning som jag hittade på abf:s klädbytardag! I like it.


Pong!


Danielle, Torgny och Oscar (även kallad Orre).


Felicia, Torgny och Isabell.

Jag och Orre!


Hawaii-tema på strömpis, haha. Surfbräda och allt...

Jag hittade Bella inne på strömpis också, kul :)


Kemibrudarna.


En kul, blöt kväll som inkluderade en hel del etanol... Höhö

Ikväll ska jag och Gurris på Hej Framtiden, en stand up-show med Jesper Rönndahl på Kåren. Ska bli skoj! Återkommer med en recension.


Apropå recension: provade min bad-cupcake jag fick i födelsedagspresent förut och den var superbra!!! Har provat saltet också som sagt och det är schvinabra det med. Fint.

Hejdå.

//Mally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback