Finsittning 2013

Igår var jag alltså på sittning. Vinnarna av årets nolleuppdrag presenterades och gissa vilka som vann?!??!! VI VANN!! SOS Aina hette vår grupp och banne mig alltså, vad mycket sjukt vi gjort för att vinna den där vandringstrofén. Så värt.



Tadaaa!! Redo för finsittning.

Förrätten: smördegsknyten med champinjoner i.


Huvudrätten: Fläskfilé med potatiskaka och sås. (Gordon Ramsay skulle inte varit nöjd med den tillagningen av köttet, det var inte jag heller...)

Och vi vaaaaaaann!!! Haha

Framför vårt pris.


Danielle och vår trofé!

Det bjöds på underhållning.

Och Torgny vann pris för bästa simmare eftersom han var den enda i en tävling som simmade över Svartån, haha. Så hann vann en liten speedo :D


Vi tog en vinnarshot med vinnarlaget!!

Kvällen övergick ju i nattklubb och det var superkul ända tills cirka halv tolv när någon jävel SPYDDE på dansgolvet så det skvätte spya på Gustav, mig och Felicia. Jag kände något BLÖTT på handen och tänkte att någon hade spillt dricka. Sedan ser jag världens äckligaste kräk ligga alldeles för nära mina dansande fötter. USCH USCH USCH. Tror egentligen inte att jag fick så mkt på mig, Gustav fick mest, men tanken och lukten och äckligheten i det hela gjorde att jag drog hem sen. FY FAN. Hatar att spy själv och gör det bara vid extrema nödfall, typ magsjuka. Ogillar plötsliga kastspyor ifrån främlingar på dansgolv ännu mer... Usch. Felicia och jag tvättade av de eventuella kräkpartiklarna på en toalett och sedan tog båda bussen hem cirka kl tolv.

Så kan det gå! Idag är en bra dag: lördag. Vi ska bli bjudna på grillat hos Bergis och jag ska nog försöka ta mig en simtur på Actic om det inte är simskola eller dylikt.

3vlig helg på er!

//Mallan

Kommentarer
Johanna säger:

Åh vad fin du är :D Storgillar klänningen!

Svar: Taaack :)
Mallan

2013-09-28 | 17:27:30
Bloggadress: http://johannizchan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback