Gatsby Cabaret Party



Bergis var stilig i frack!


Fjädrar var ett genomgående tema.

Många fina 20-talister i Tybble igår

Bella och Maria hade pyntat lägenheten jättefint!


Erik och Bergis


Gustav hade hornglasögon.


Hela min outfit. Hade små svarta pumps till min sammetslångklänning men mina fötter fick ont efter ett tag. Aj.


Cabaret!


Snodde denna av Sanna, vilka old school tjejer va??!?


Sanna arrangerade fram en rolig bild.

Hahaha! En skämtbild (han har inte däckat sådär alltså) men ändå lite bus. Tihi

Idag är det söndag. Jag ska plugga. Jag ska andas. Jag ska föröska springa en runda. Jag ska försöka hinna ta hand om mig själv! Ha det fint!

//Mally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback