Nollning dag 3

Efter en hel dags mattepluggande till tentan så bestämde jag mig för att gå på Färgphesten i fredags. SÅ JÄKLA KUL



Lila är vår färg i Teknat!


BeerPong-turneringen


Vi blev mer och mer lila ju längre kvällen led.

Glada tjejer, Caroline och Hanna!


Ute på Kåren - klasskompisarna!!! Felicia till vänster och Isabell i mitten. Moi på högerflanken

The Classic toabild som jag av någon anledning alltid tar när jag är ute på raj raj


Braveheart målad by me! Haha, rätt rakt och snyggt ändå


Schyssta Phaddrar


Simba- streck i pannan också made by me/Rafiki.


Gillar kontrasten på denna (Felicia och jag)...

... och denna! Haha. Vi körde en Stone Face. Svettiga som få, med nollebrickorna runt halsen! Precis som det ska vara.


Inte riiiiiiiktigt lika kaxig dagen efter: cyklade ner till universitetet för att skriva mattetenta med 4 timmars sömn i kroppen. Haha. Det sjuka är att det gick bra! Kommer lätt klara godkänt iaf.

Igår blev det galej hos oss igen men eftersom jag blev kallad till matchen idag så tog jag det superchill. Men supertrevligt ändå!! Vi sket i utgång, stannade i vår lägenhet och spelade beer pong, tv-spel och badade badkar mitt i natten. (Roligaste: Bella som tittar allvarligt på mig och säger att hon inte tänkte doppa huvudet i badkaret. Hahaha! Njaaaa, så stort badkar har vi inte. Men ändå sjukt att vi fick plats 2 helbadade och 3 benbadare i vårt lilla badkar!)

Trevligt trevligt! Idag är det TAGGA MATCH som gäller. Lindesberg hemma.

Ha en bra söndag folket!

//Mally

Kommentarer
Alexandra säger:

Sjukt roligt att du är med på nollningen!!! Brukar alltid vara superduperroligt och man träffar så mycket människor :D
Är själv med och arrangerar några aktiviteter här i GBG nu! :D
Ha det bäst!

2013-09-01 | 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback