Oops

Råkade designa om bloggen, mer eller mindre av misstag. Men den behövde en förändring! Förändring är bra.

Drömde en mardröm inatt att Gustav och jag gjorde slut. Jag var jätteledsen och trodde att det var på riktigt men sedär att när jag vaknade så låg han där bredvid mig, Gurra. Då blev jag glad :))))))

Ska förövrigt försöka pyssla lite mer med bloggis när jag får tid. Typ detaljer osv. Annars då? Vad händish i mitt liv??? Nolla som jag är, känns det faktiskt som att deg händer saker KONSTANT. Har haft spänningshuvudvärk någon gång under dagen i fyra dagar nu. Ovanligt för att vara mig men inte så konstigt med tanke på allt som sker nu...

Vi börjar i en ände. I måndags drog mitt program igång - mer om det snart! I tisdags var det pubrunda där Harrys, Satin och Noise stod på vårt schema. Haha


Harrys började bra.

Alla sektioner var ute på pubrunda så det var myyyycket folk! Alla lila är mina camradas.

Torgny ifrån Karlstad som går i min klass.

Vår Phadder Jonas aka "världens bästa fadder".


Felicia och annan phadder som inte är vår. Hon och jag har samma!


Detta är 3:e puben, vilket kanske syns på bilderna... Herregud.

Alla nollor och faddrar samlades på Ritz sen och partajade. Det var roligt! Här har vi Isabell och ett antal schyssta phaddrar.

Felicia och jag hade sjukt kul! Det var bara såååå varmt där inne. Vacker bild va? Hehe.

Jag och några av mina phadder-homies!


Just ja! Hittade den här skylten - ngn som vill haka?!

Sen kom G och hämtade mig och körde förbi Max så att min mage blev glad. Och jag mindre bakfull på onsdagen som skulle spenderas hårt pluggandes....

//Mally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback