Uppdatering ifrån soffan

Sådär ja! Nu har jag tid (10min) att uppdatera er. Tar det i bilder:



Var på Kolmården i söndags.


G hittade nya vänner.

Erik och Bella!

Elefantkalven var bäst! Så söt, så söt!


Käkade en ASGOD sallad igår. En mangosallad på ett ställe vid Järntorget (vi tog med maten till universitetet och åt) som har Blåbärssallad, Persikosallad, Fikonsallad osv. Spännande sallader med annorlunda ingredienser, helt fantastiskt!

Felicia och Agnes, piraterna. Efter universitetet igår så åkte ett gäng hem rill mig för att göra oss till pirater inför kvällen piratphest. Jag ville inte vara pirat så jag klädde ut mig till papegoja.


Danielle sminkade mig och gjorde en supersnygg papegojsminkning på mig! Övrig maskeradkostym hittade jag på Myrorna.


Sminkningen.


Man kan säga att min fjäderskrud var bedårande


Buss in till stan


Jag och Danielle, ur ett dubbelfotoperspektiv.


Inne på Strömpis!

Hittade Staffan på Strömpan också.


Kändes som att ha två små kepsar på ögongloberna. Såg mina gigantiska lösögonfransar hela kvällen, haha! Limmade iaf inte igen ögonen :)))


Kul kväll! Idag, Laboration 1 kl 13:15-17.

//Mally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback